תפריט סגור

פתיחת סתימה במרזב

פתיחת סתימה במרזב 24 שעות ביממה

המרזבים נמצאים בבניינים ובבתים פרטיים והם משרתים את הבתים נאמנה בקליטת מי השגמים והזרמתם אל הקרקע. הבעיה במרזבים היא שאנחנו נזכרים לטפל בהם רק אחרי שהם נסתמים, רוב הפעמים בגלל אבק, לכלוך ועלים שהצטברו בהם. מרזבים סתומים עלולים ללכלך את הרצפה במקרה הטוב או לגרום להצפות במקרה הרע. בפורטל אינסטלטורס ניתן למצוא אנשי מקצוע מהטובים בתחומם שיגיעו לבצע אצלך פתיחת סתימה במרזב בזמנים הנוחים לך, 24 שעות ביממה כולל חגים ושבתות. אנשי המקצוע שלנו מצוידים במכשירים החדשניים ביותר כך שהעבודה תהיה מהירה, אפקטיבית וכמובן – במחירים שווים לכל כיס!

פתיחת סתימה במרזב 24 שעות ביממה

אצלנו ניתן להזמין אינסטלטור לפתיחת סתימה במרזב מקצועי ואמין במחיר אטרקטיבי החל מ 600 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין שירותי אינסטלציה גם מהיום להיום!

להזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימה במרזב חייגו: 050-830-3889

פתיחת סתימה במרזב

למה צריך לבצע פתיחת סתימה במרזב?

מרזבים נסתמים בגלל שתי סיבות עיקריות:

  1. חדירה של עלים, אבק וחלקי בטון למרזב – בתקופת הקיץ היבשה, המרזב לא פעיל ולכן קולט אליו המון פסולת שנישאת עם הרוח.
  2. חוסר ניקוז של מרזבים בבתי עסק – מרזבים בבתי עסק בדרך כלל ימוקמו במקומות נמוכים, מה שגורם להצטברות של פסולת שמגיעה בכל פעם שהעסק מבצע שטיפת רצפות.

מרזב סתום עלול לגרום לשלל נזקים שיכולים להתפתח לבעיות נוספות כמו למשל נזילות ורטיבות בתקרה שעלולות להגיע לקירות הבניין ולגרום לנזקים לתשתית הבניין. זו הסיבה שכדאי להזמין אינסטלטור מומלץ שיגיע ויסרוק את מצב המרזבים שלך וימצא ליקויים עתידיים. מומלץ לעלות לגג לפחות פעם אחת בשנה, בעדיפות לפני החורף, כדי לנקות את פתחי הניקוז של המרזבים ובנוסף כדאי לדאוג לניקיון של הגג מהפסולת שניתן למצוא שם.

טיפים לפתיחת סתימה במרזב באמצעים ביתיים

ניקוי פחי ניקוז של מרזבים היא עבודה פשוטה, אך חייבים לבצע אותה בתנאים בטוחים מכיוון שהמרזבים בדרך כלל ימוקמו על הגג. גיבשנו לך מספר טיפים כדי לעזור לך לבצע פתיחת סתימה במרזב בהצלחה. הטיפים האלו מתייחסים אך ורק לניקוי פתחי המרזבים ולא לסילוק פסולת מהצינורות עצמם. במקרה הזה מומלץ להתקשר לאיש מקצוע שיגיע ויטפל במרזבים בעצמו.

  • הטיפול הטוב ביותר הוא מניעה. מומלץ לעלות לגג בתקופת הסתיו כדי להבין מה מצב המרזב והאם הוא ערוך לעונת הגשמים שבפתח.
  • אם המרזב סתום בפתח שלו, אפשר פשוט לנקות את אזור הניקוז ולבדוק את הזרימה על ידי שפיכה של מים לתוך המרזב. אם המרזב סתום במקומות עמוקים יותר, מומלץ לרכוש מוט לפתיחת סתימות ביוב ופשוט להשחיל אותו לתוך המרזב ולחלץ את הלכלוך שנתקע שם.
  • חשוב לא לנסות לנקות את המרזבים בזמן סופת גשמים או אפילו כשיש רוחות ערות.
  • מומלץ לעלות לגג עם אמצעי עיגון כדי לוודא שהעבודה בטוחה עבורך.
  • כדאי לעלות לגג עם קסדה כדי למנוע פגיעה מכבלי חשמל, אנטנות ודוודים.

פתיחת סתימה במרזב ע"י אינסטלטור

במידה ולא הצלחת לסלק את הפסולת מהמרזב, אנחנו נגיע ונבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר באמצעות הציוד שאנחנו מחזיקים. הדבר הראשון שנעשה הוא להתיז מים בלחץ גבוה לתוך המרזב כדי לשטוף את כל הפסולת שהצטברה שם על ידי צינור לחץ מים גבוה המותקן על רכב מיוחד שבבעלותנו.

כמה עולה פתיחת סתימה במרזב?

ברוב המקרים של פתיחת סתימה במרזב מחיר השירות אצלנו בפורטל אינסטלטורס יחל ב – 600 ש"ח, כשהמחיר הסופי ייקבע רק לאחר שנבין כמה המרזב סתום וכמה מורכבת תהיה עבודת פתיחת הסתימה ולכן לא נוכל לקבוע מראש מחיר אחיד לשירות כי יכול להיות שנצטרך להיעזר בשירותי ביובית כדי לפתור את התקלה. הביובית היא משאית קטנה אשר עמוסה בציוד לפתיחת סתימות קשות ומורכבות ומאפשרת לנו לטפל בבעיה מורכבת ככל שתהיה. אך לרוב פתיחת סתימה במרזב תסתכם בשימוש בשטיפה בלחץ גבוה אשר מזרימה מים במהירות ובעוצמה רבה וכך סוחפת את כל הלכלוך שהצטבר אל מחוץ למרזב.

אנו מזמינים אותך לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות בנושא פתיחת סתימות במרזב בבית / בעסק שלך. הצוות שלנו ישמח לתת לכם מענה מקצועי בתחום, כמו גם בנושא של התקנת מרזבים חדשים במידת הצורך. אנו בפורטל אינסטלטורס לשירותכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

להזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימה במרזב חייגו: 050-830-3889

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן